søndag 20. desember 2009

syksyksyk

I hele natt drømte jeg at jeg var kvalm og ville spy, og det ble ikke noe bedre da jeg våknet. Jeg har ligget i senga i hele dag, sovet, slumret og sett i taket. Da jeg skulle opp i stua for å si til mamma at jeg ikke trodde at jeg kunne dra på jobb, måtte jeg skyndte meg ned igjen, for det STINKET noe helt forferdelig! Mamma hadde bakt smultringer, og det var virkelig ikke det jeg hadde lyst til å lukte.

Selv om jeg til vanlig er tidenes største matvrak, har jeg ikke spist en dritt i dag. Blir kvalm av tanken på mat. Har kun drukket en halv cola, noe jeg til vanlig ikke kan fordra.

Har måtte droppe jobb, julegaveinnkjøp, trening og trubaduraften på sinus til fordel for dette. God knallj?

Satser på å bli frisk asap, får jo ikke gjort en dritt her jeg ligger, og har ca alle julegavene igjen :)


F&K (gøgg), Åsa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar