søndag 13. desember 2009

First breath after coma

I morges var jeg på Luciakonsert i domkirka, sammen med to veldig bra jenter (: Ah, det var så vakkert og nydelig, en veldig bra start på dagen (: Skulle så gjerne ønske at jeg sang i et stort kor hvor alle var flinke å synge, for det høres så utrolig fint ut! Og nå synger jeg jo på ett vis i et kor, på skolen, kan ikke si at det blir helt det samme, men det er ganske morsomt. Eneste nedtur er at vi har første (og sikkert eneste) opptreden på tirsdag på julekonserten for skolen, og jeg er hes som ei kråke. JAJA, da får jeg mime, blir sikkert å se ekte ut.
Neste uke blir veldig deilig tror jeg, for den inneholder blant annet øving til julekonsert + julekonsert, øving til jungelboken, jobb på bjerkeng, mine kjære søstre kommer hjem, juletrefangst og julefrokost med hele MDD!
Bilder fra pepperkakebaking




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar