tirsdag 17. november 2009

ST1D

ST1D er jo - og dette kommer neppe som noen overraskelse - den beste klassen på Bodø VGS. Vil bare gi alle en sjanse til å få et bedre innblikk inn i den gøyale klassehverdagen vår, slik at dere kan få del i vår hverdag. Link, trykk her, legg til som favorittside (i den mappa der www.kvantitet.blogspot.com allerede ligger :)

--> www.st1denbesteklassen.blogg.no

Kan samtidig informere om at vi skal ha naturfagprøve på torsdag (gruer meg, har omtrent ikke tid til å øve), og vi har begynt å jobbe med å skulle lage et skuespill på 20 minutter i norsken. Jeg er på gruppe med Ellen, Sverre, Magnus, Vetle, Preben og Fiff - blir forhåpentligvis fett! Vi har fått oppgaven for engelsktentamen som vi skal ha neste torsdag: "How can India and Pakistan raise the standard of living of their populations?" VANSKELIG! Skal prate i ti min om dette på engelsk... Hurra...

F&K, Åsa

1 kommentar:

  1. Blir sikkert gøy å ha skuspill med dem ass! :D

    BTW: Vi må bli flinkere å kommentere på hverandre sine blogger!!! Blir en følger av min blogg, så ser dere når jeg har lagt ut nye innlegg osv ;DDD

    ilu kvantiteten<3

    SvarSlett